2019年9月26日 星期四

五年計劃 (耐性)

近期股市下跌,資產值當然跌,跌幾多無特別計算

分段增持1883,感覺股息還有增長空間,起碼6.5%

短時間賺息駛價機會極大,但我看重的是股票帶來的現金流 無限加時,繼續讓子彈飛

氣氛差入市需要一點勇氣,結果如何幾年或者十年後分解 只要不斷提供現金流便可

定下五年計劃,每半年跟進一次

現在目標為分散投資,開始買美國政府債基 穩住賺(賺息駛價機會極大)
簡單計算每年儲40萬 五年後保守估計有500萬再槓桿
假設每年8% 收息40萬一年 基本上達致簡單的財務自由
長期目標為1000萬資產 收80萬息一年
然後不斷re-invest 讓子彈飛 讓雪球滾 世水長流


按計劃進行 下次2020年4月跟進

9 則留言:

  1. 我個計劃同你差唔多,不過就直接買債券。借歐元/瑞朗/日元都係1.5%息,兌成美元再搵D 6-8% 的企業債賺息差唔係難事。當然,要冒匯兌風險,但無限加時下個風險可以控制。

    雖然環球形勢相當凶險,但自己有固定收入的話其實唔會太驚呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 共勉之
      買債券未試過,有無工課抄下先 哈哈
      現在要考慮香港能否挨過5年?
      5年後又能否順利離開

      刪除
    2. 唔好抄我,抄風中追風 XD (link: http://laxinvest.blogspot.com/)

      大環境我地控制唔到,如果香港冧檔/中國爆煲/美帝出事大家一齊攬炒,咁我地都避唔到,唯有做好自己可以控制的部份呢。

      刪除
    3. 同意 先做好自己吧
      現在搵緊港股以外的投資物 分散風險
      發現IB借港元偏貴,因此決定轉為美金
      有聯繫匯率保護,又低一點息

      刪除
  2. 師兄,我都係90後,一齊加油!

    回覆刪除
  3. 加油 加油
    你的財務計劃順利嗎?
    大家可以多作交流

    回覆刪除
    回覆
    1. 没有師兄順利,但不急,步步推進。你的儲蓄力很高,相信是專業人士。另外,恭喜師兄為人父。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 財不入急門,共勉之
      跟太太都算是半個專業人士 (穩定收入,不過吳系年薪過百萬果種)
      有些資金是早前透過加按物業得來的
      自小家貧,所以體會到passive income的重要性.這點亦令我早一點開始儲蓄.
      謝謝祝福 希望一切順利,小兒身體健康最重要

      刪除