2020年9月16日 星期三

比亞迪的教訓

曾經持重倉,買入原因為看好電動車市場,但比亞迪股價一直波動幾年內約$35-$60

因此,本人在微利時沽出,今天估價破百 正好一巴巴的打著我的面上

長線投資 不是難在選股,難在有紀律地不停投入,忽視股價的波動,耐心等待公司成長,以基本面為買賣依歸

這次教訓令我更了解自己的不足,一個成功的投資計劃 

需要正確的投資對象,切實地執行計劃和耐心等待 

簡單來說buy and hold 及按計劃分配倉位

SQ TSLA 等待股災?不 我沒有水晶球,分段買入為上算


6 則留言:

  1. 最痛苦莫過於等待價值回歸的過程,不斷投入資金在自己覺得有價值的公司上,結果黎明總是沒有來,原來發現自己落入價值陷阱,低處未算低。選對股,已成功了一半。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然決定開始長期投資必須做足功課
      以往就是功課只做一半,因此大跌便震走了

      刪除
  2. 股災個時~手上股票唔怕hold,
    最怕係大升個時~仲hold得住先係強呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. Buy and hold for a good stock
      簡單而難行
      但我開始慢慢做到,像tsla sq 近日回跌我沒有太大感覺 只是按倉位 按計劃分斷買入

      刪除
  3. 我記得十零年前我笑香港的大學做電動車研究,係話「係做到,但你勁唔勁得過比亞迪?」,當然而家要轉為Tesla,但其實好多公用車都用緊BYD,我一直唔明個價做乜咁多年都浮浮沉沉,只係今年好似因為刀片電池先彈返上黎咁。

    自己TSLA 重倉而SQ 就輕倉,希望都可以buy and hold 呢。

    回覆刪除